تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدارس یزد چهارشنبه غیرحضوری شد

مدیریت بحران استان یزد به دلیل شدت بارش‌های امروز، تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان یزد را برای چهارشنبه پنجم اردیبهشت غیرحضوری و تعطیل اعلام کرد.

مدارس یزد چهارشنبه غیرحضوری شد آفتاب‌‌نیوز :

محمدعلی ملک‌زاده با اشاره به اینکه جلسه ستاد مدیریت بحران استان یزد به ریاست استاندار برگزار شد اظهار داشت: به دلیل بارش‌های باران، ستاد مدیریت بحران استان یزد تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان یزد برای چهارشنبه پنجم اردیبهشت را غیرحضوری اعلام کرد.

 میزان بارندگی در شهر یزد بسیار شدید بود و در بسیاری از خیابان‌ها روان‌آب جاری شده و تیم‌های عملیاتی و اجرایی در حال ارائه خدمات برای رفع آب گرفتگی‌ها هستند.

در نقاط مختلف استان یزد هم شدت بارندگی سبب شد که سیلاب جاری شود به گونه‌ای که در بسیاری از مسیر‌های روستایی، تردد با مشکل مواجه شد و برخی از مسیر‌ها برای ساعاتی مسدود شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدارس یزد چهارشنبه غیرحضوری شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..